מי אנחנו – ברבור אדום

״ברבור אדום״, מציגה אמת הקיימת בעולם, בה הריפוי בטבע הוא בלתי מוגבל, יצירתי, שופע, מפתיע וכל יכול, וכל אחד ואחת מאיתנו, הוא חלק מאותו טבע אינסופי

 

מי אנחנו ״ברבור אדום״?

 

״ברבור אדום״, הוא בית שנולד והוקם מתוך מפגש בין אפרת אלגרסי ואורלי בן-לולו – מפגש בין עולמות של ריפוי, ומגלה לעולם ״יבשת חדשה״, וחוקר אותה יחד איתו.
יבשת, בה קיימים כלי ריפוי, תרופות וזוויות ראייה חדשות.
זהו עולם שלם וחדש, המשלב את הרפואה הקיימת היום, את רפואת העבר ואת רפואת העתיד, ומגלה רפואה עכשווית וטבעית, העומדת לרשותו של כל אדם, ומתגלה אט אט בעידן הזה.

החברה, שהוקמה בשנת 2012,  יוצרת ומפתחת תרופות בוטניות, למגוון רחב של מצבים רפואיים, מתוך ידע פנימי עצום הקיים בה,
ובמקביל, מנגישה את הידע באמצעות תכנים, שגם הם נולדים מאותו המקור. תכנים אלו, מאפשרים פיתוח תודעה לריפוי, בשפה אוניברסלית, מכל תחום: כלכלה, רפואה, חינוך, סביבה, תיירות, רגשות, מזון, חיים ומוות ועוד ועוד.

״ברבור אדום״, כמו כל יבשת בה מתקיימים חיים, היא מכלול של דברים שביחד מייצרים שלם:

  • במבנה העסקי שלה – היא חברה מסחרית, שמטרתה למצוא שיתופי פעולה מתאימים, שיאפשרו להוציא לעולם את הדרך, במסלולים השונים המתאימים.
  • בחזון שלה – היא מוסד להשכלה גבוהה, המלמד איך לחיות כפי שהטבע התכוון, ובתוך עולם שלם של קידמה, מבלי להתבלבל ומבלי לאבד את האמונה.
  • באופי שלה – היא מרכז מדעי, הפתוח לקבל מצבים קיימים, שנראה שאין להם מוצא, ולעשות ככל יכולתו, כדי למצוא את הריפוי המתאים. רפואה שאינה מטפלת רק במחלה פיסית, אלא גם בבעיה עולמית, התנהגותית, מסחרית, וכך בכל תחום.
  • בפרקטיקה שלה, היא מרכז הכשרה, המעניק גם דרך תיאורטית, גם כיוון מחשבתי וגם כלים מעשיים, שהשילוב של כולם יחד, מאפשר להבריא כל מצב לקוי/ גוף חולה/ חברה במשבר.
  • בפילוסופיה שלה – היא שפה חדשה, המדגישה את הצניעות ואת מקומו של האדם, אל מול העולם וכחלק ממנו. ובכך, מאחדת בחזרה, את כל השפות הקיימות, לשפה אחת – לתוכן נצחי.

 

דילוג לתוכן