חדש עמוד בית

"הטיפול והריפוי בברבור אדום מבוססים על תפיסת עולם.
אנו משתמשים במה שהטבע נתן לנו, בצמחים ובכישרון, משלבים עם ניסיון והשכלה ופורצים את הגבולות המוכרים"

השימוש בשרף עץ המסטיקא ידוע עוד מימי קדם בתור סם ריפוי ובעל חשיבות רבה ברפואה העממית והמסורתית

"הטיפול והריפוי בברבור אדום מבוססים על תפיסת עולם.
אנו משתמשים במה שהטבע נתן לנו, בצמחים ובכישרון, משלבים עם ניסיון והשכלה ופורצים את הגבולות המוכרים"

השימוש בשרף עץ המסטיקא ידוע עוד מימי קדם בתור סם ריפוי ובעל חשיבות רבה ברפואה העממית והמסורתית

רגע לפני הכל

בעולם מהיר ודיגיטלי שבו הורגלנו לא להיות במקום אחד יותר משניות בודדות, ובמיוחד באתר אינטרנט שבו הזמן קצוב עוד יותר, קשה להסביר במילים את המהות כולה ואת הייחודיות של המרכז לרפואה טבעית, "ברבור אדום". איך מגדירים במספר מילים תפיסת עולם, ראייה אחרת ושיטות טיפול פורצות דרך? איך מספרים על מקום יוצא דופן שיחפש בעבורכם את הנוסחה המדויקת לפתרון שאליו אתם משוועים?

לקריאה


כבר שמעתם הכל על רפואה טבעית ועל צמחי מרפא, טיפולים, עיסויים, איזון, דיקור ועוד. אז כאן לא נגיד עוד פעם את המובן מאליו. זוהי אולי הנקודה החשובה ביותר שהפכה את ברבור אדום למשהו אחר. משהו אמיתי. רגע לפני הכל עליכם להבין שאנחנו עושים את מה שאנחנו עושים כבר יותר מ-25 שנה, ביחד ובשיתוף עם הטבע שעושה את מה שהוא עושה מאז ומתמיד. בואו נתקדם ביחד אתכם ונבנה אמון בעולם שבו הרבה הלך לאיבוד ויחד עם זאת עדיין יש לנו כלים להיות מי שאנחנו באמת.

סגור

שיטת הטיפול

הטיפול והריפוי בברבור אדום מבוססים על תפיסת עולם. אנו משתמשים במה שהטבע נתן לנו, בצמחים ובכישרון, ומשלבים זאת עם ניסיון, השכלה, הבנה וראייה ייחודית, תוך פריצת הגבולות המוכרים. שיטת הטיפול נעשית בהתאמה אישית על בסיס מתודולוגיית שלבים מקצועית שכוללת אבחון מצבו של המטופל, התאמה אישית של שיטת הטיפול מתוך ארגז כלים עשיר, טיפול מקצועי, ריפוי ושימור.
נאפיין את סוג הבעיה הרלבנטית (אורתופדית, פנימית או משולבת), ננתח תוצאות בדיקות מעבדה, נבצע אבחון אישי ונשים דגש על היבטים כמו אורח חיים, תזונה ומה שמעבר – מה שאנחנו קוראים לו ״המסתורין של הגוף״ . כל זאת בכדי להרכיב תוכנית טיפול אישית שתניב תוצאה שהינה מתכון ספציפי, מדויק ואפקטיבי.

מחקר ופיתוח

"ברבור אדום" הוא תפיסת עולם. הגוף שלנו, כמו העולם,  מצויד במנגנונים טבעיים של חיסון והגנה, שלעיתים צריך לדעת כיצד להחזיר אותם לפעולה תקינה שתאפשר להם לבצע את מלאכתם. במרכז לרפואה טבעית "ברבור אדום" אנחנו משתמשים בקיים אך עושים זאת בגישה אחרת ובראייה שונה. אם תרצו, יוצאים מהקופסא ומהמסגרות המוכרות ושואפים להביא את המטופלים שלנו להרמוניה בין גוף לנפש ולמקום אמיתי של אורח חיים בריא.

התאמה אישית

התאמה אישית היא הבסיס לכל הטיפולים שלנו במרכז לרפואה טבעית "ברבור אדום". אנו מאמינים שיש לתפור לכל מטופל או מטופלת תוכנית טיפול אישית וספציפית שתתאים לגוף, לנפש, לאורח החיים, לשגרת היום-יום ולהגשמת מטרות הטיפול. אנו שואפים להגיע לכדי סינרגיה המבוססת על טיפול טבעי מדויק. זאת תוך כדי חיבור בין אבחון מקצועי לבין ארגז כלים עשיר. בשלב ההתאמה האישית אנו מעמידים לרשות מטופלינו מומחיות וניסיון במגוון רחב של מתודולוגיות מענפי הרפואה הטבעית.

הרבולוגיה

הרבולוגיה, תורת צמחי המרפא, היא אחת הדרכים המבוססות והוותיקות ביותר בעולם הרפואה המשלימה.

אפיתרפיה

אפיתרפיה הינה טכניקת טיפול המתמקדת בתוצרים טבעיים שונים מעולם הדבורים.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא משיטות הטיפול הידועות והמוכרות ביותר של הרפואה המשלימה. זוהי שיטת טיפול הוליסטית המחברת גוף, נפש ומצב חברתי לכדי מקשה אחת

ליברה

ליברה היא שיטת טיפול הוליסטית וחדשנית אשר מדגישה את החיבור בין הגוף והנפש

רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היא שיטת ריפוי באמצעות לחץ פיסי מדויק על אזורים שונים בכף הרגל המשפיעים על איברים ומערכות בגוף

דיקור

שיטת ריפוי טבעית אשר מבוססת על דיקור מטופל בסיכות מיוחדות לטובת הקלה על כאבים, שיפור המערכת החיסונית, מניעת מחלות, הגעה לאיזון בין גוף לנפש ועוד

תזונה

תזונה היא הבסיס לחיים. היא הדלק המניע את הגוף ועל כן חייבת להיות תואמת לצרכיו. מעקב אחר הרגלי אכילה הוא חלק בלתי נפרד מהטיפול

המוצרים שלנו

Herrfien - ג'ל לעור

מרכז לרפואה טבעית ברבור אדום יודע שאין דבר אשר לא ניתן לריפוי ומתמקד במציאת פתרונות מהקיים. הצמחים שקיימים בפורמולת Herrfein שימשו את האדם לתועלתו מאז מתמיד.
כל רכיב בפורמולה נבחר על ידינו ברבור אדום בקפידה. אנו דואגים לנסוע למקומות מרוחקים בארץ ובעולם על מנת למצוא את אותם צמחי מרפא ייחודים. כך אנו מבטיחים שבחירת הצמחים, שילובם והתאמתם למטופלים תהיה מוצלחת וייחודית.

מרכז לרפואה טבעית ברבור אדום מביא לכם את כל היכולות המופלאות האלו במוצר אחד.

אתם בידיים טובות

תאמו פגישת אבחון


    דילוג לתוכן